Протягом 2018 року до Черкаської місцевої прокуратури надійшло 2 472 звернень громадян.

Із вказаного числа звернень місцевою прокуратурою вирішено 1 660 звернень та скарг жителів міста Черкаси та Черкаського району, 740 — направлено за належністю до інших відомств для розгляду, 15 — повернуто або залишено без розгляду, інші – перебувають на розгляді.

У цілому по напрямках прокурорської діяльності вирішені звернення, у своїй більшості, стосувалися питань досудового розслідування, нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства та питань участі у кримінальному провадженні у суді.

Крім того, Черкаською місцевою прокуратурою протягом 2018 року задоволено 65 звернень громадян, з яких 62 – з питань досудового розслідування та 3 – з питань нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства.
Звернення громадян Черкаською місцевою прокуратурою розглядаються відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян’’, у встановлені строки.

На особистому прийомі громадян працівниками Черкаської місцевої прокуратури прийнято 1 205 письмових заяв та скарг громадян, з яких безпосередньо керівником прокуратури — 116. У кожному конкретному випадку, в межах компетенції вживалися заходи з метою реального поновлення законних інтересів заявників.

Відповідно, керівництвом місцевої прокуратури під час особистого прийому на усні звернення, які не потребували проведення будь-яких перевірочних дій, або ж висвітлені питання не відносились до компетенції місцевої прокуратури, надано усне кваліфіковане роз’яснення вимог чинного законодавства та порядку звернення до уповноваженого органу.
Також, Черкаською місцевою прокуратурою приділяється належна увага щодо удосконалення діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації.

Протягом вказаного періоду до Черкаської місцевої прокуратури надійшло 15 запитів на отримання доступу до публічної інформації, за результатами розгляду яких, надано 11 інформацій, 3 роз’яснення та 1 запит скеровано іншим розпорядникам.
Згідно ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення, дії чи бездіяльність Черкаської місцевої прокуратури, як розпорядника інформації, запитувачами до суду не оскаржувались.

Черкаською місцевою прокуратурою і надалі вживатимуться заходи щодо покращення ситуації з розгляду звернень та особистого прийому громадян, забезпечення кваліфікованого і своєчасного розгляду скарг і заяв, запитів на отримання доступу до публічної інформації, захисту конституційних прав і свобод громадян та інтересів держави.